Якщо з якихось причин товар на замовлення вам не підійшов (розмір, колір, фабричний брак), у вас є можливість обміняти товар або повернути, отримавши свої гроші назад протягом 14 днів з дня отримання замовлення. Зворотній доставка товарів здійснюється за рахунок покупця (тільки «Новою Поштою»).

Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п .;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
     

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

 


   Відповіді на часті запитання

Як обміняти або повернути товар?

Зв'яжіться з представником нашого онлайн-магазина за номером 096 072-70-11 та проінформуйте про причини обміну або повернення товару. Після узгодження обміну/повернення товару на вашому замовленні, необхідно акуратно упакувати отриманий товар в оригінальну коробку разом з усією комплектацією і квитанцією та відправити нам через бліжайжее відділення "Нової пошти".

 

Коли я отримаю гроші після повернення товару?

Гроші повертаються протягом 3 робочих днів після перевірки нами повернутого товару.

 

В яких випадках можуть відмовити в поверненні товару?

  • Якщо термін повернення минув, повернути виріб буде вже неможливо.
  • Причиною для відмови в поверненні буде неповна комплектація. Тому покупцеві важливо спочатку зберігати упаковку, в якій виріб було доставлено, етикетки, ярлики та інші аксесуари.
  • Не підлягають поверненню товари, які були в експлуатації (видно сліди використання).