Якщо з якихось причин товар на замовлення вам не підійшов (розмір, колір, фабричний брак), у вас є можливість обміняти товар або повернути, отримавши свої гроші назад протягом 14 днів з дня отримання замовлення. Зворотній доставка товарів здійснюється за рахунок покупця (тільки «Новою Поштою»).
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п .;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Повернення коштів
У разі повернення товару, повернення коштів за товар, який був оплачений раніше за допомогою платіжної системи Portmone, здійснюється на карту (в бланку повернення вкажіть номер картки та ПІБ власника на укр..мові) протягом 3-7 календарних днів з моменту отримання товару назад продавцем і заяви про його повернення.
Заява має бути складено власноруч і мати оригінальний підпис Покупця, який оплачував товар своєї банківською картою.
Відповіді на часті запитання
Як обміняти або повернути товар?
Зв'яжіться з представником нашого онлайн-магазина за номером 096 072-70-11 та проінформуйте про причини обміну або повернення товару. Після узгодження обміну/повернення товару на вашому замовленні, необхідно акуратно упакувати отриманий товар в оригінальну коробку разом з усією комплектацією і квитанцією та відправити нам через бліжайжее відділення "Нової пошти".
В яких випадках можуть відмовити в поверненні товару?
- Якщо термін повернення минув, повернути виріб буде вже неможливо.
- Причиною для відмови в поверненні буде неповна комплектація. Тому покупцеві важливо спочатку зберігати упаковку, в якій виріб було доставлено, етикетки, ярлики та інші аксесуари.
- Не підлягають поверненню товари, які були в експлуатації (видно сліди використання).